Nadomestila

NADOMESTILA

Kako lahko dobim denar nazaj?


Denar vam bomo vrnili takoj, ko bomo prejeli in obdelali vaše vračilo. Upoštevajte, da lahko v času največje zaposlenosti naš oddelek za vračila za obdelavo vračila potrebuje od 7 do 10 dni.
Koliko časa bo vračilo trajalo po tem, je odvisno od tega, kako ste izdelek plačali:

Kreditna/debetna kartica: Po obdelavi vašega vračila: 2-5 delovnih dni.

PayPal: po plačilu z bančnim računom: Po obdelavi vašega vračila: 2-5 delovnih dni. Na spletnem mestu ali v aplikaciji PayPal se lahko odločite, ali želite vračilo nakazati na bančni račun ali na račun PayPal.

Bančno nakazilo: Do 30 delovnih dni po tem, ko smo obdelali vaše vračilo. Na obrazcu za vračilo navedite vse ustrezne številke računov, usmerjevalne kode itd.

Gotovina ob dobavi: Vračila je mogoče izvesti le po evidentiranju plačila.
Vračila se lahko izvedejo samo z bančnim nakazilom.
Na obrazcu za vračilo navedite vse ustrezne številke računov, kode za nakazilo itd.

Račun: Vračilo: do 30 delovnih dni po tem, ko smo obdelali vaše vračilo. Če ste naročili več izdelkov, plačate samo tiste, ki jih obdržite. Če ste že plačali račun in vračilo opravite v 30 dneh po prevzemu pošiljke, vam bomo povrnili znesek nakupa.



ZAHTEVKI


Če je izdelek, ki ste ga prejeli, napačen ali poškodovan, morate vložiti reklamacijo. Uporabite povezavo, ki ste jo prejeli po oddaji naročila, kliknite »Zahtevek« na dnu strani in sledite navodilom. Priložiti boste morali fotografije, na katerih bo vsaj na eni jasno vidna poškodba ali napaka. Poskrbite tudi, da boste poslali vsaj eno sliko celotnega izdelka, posneto od spredaj, in eno sliko, posneto od zadaj, ter slike notranje in zunanje embalaže, vključno z etiketo za pošiljanje. Zahtevek bomo obdelali in se z vami povezali v najkrajšem možnem času. Postopki za reklamacijo se razlikujejo od dobavitelja do dobavitelja.




Imate še kakšno vprašanje o nadomestilih?

Imate še kakšno vprašanje o nadomestilih?

Obrnite se na našo službo za stranke na info@lampemesteren.si ali +386 801 640 - z veseljem vam bomo pomagali. Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleščini.