KDAJ BOM PREJEL/A SVOJE NAROČILO?Naši časi dostave so ocenjeni glede na vaš naslov za dostavo. Posebna naročila, izdelki, ki jih ni na zalogi, in izdelki, ki so naročeni na zalogo, lahko podaljšajo čas dostave. (To velja zlasti za rezervne dele in dobavitelje s sedežem zunaj Danske.)
Ko paket zapusti naše skladišče, boste prejeli e-poštno sporočilo. To sporočilo bo vsebovalo številko za sledenje, ki jo lahko uporabite za sledenje paketu na spletu.
Če je predvideni datum dostave že potekel in naročila še vedno niste prejeli, se obrnite na našo službo za pomoč strankam na številko +386 801 640 ali
info@lampemesteren.si. Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleščini.
Da bi zagotovili čim hitrejše prejemanje nakupov, lahko vaše naročilo razdelimo na več pošiljk. To počnemo zato, da vam zagotovimo najhitrejšo in najbolj prilagodljivo storitev, ki jo lahko opravimo. Naš sistem naročanja najde najbolj praktično rešitev za vsako naročilo posebej. Če vaše naročilo razdelimo, bo potrdilo o dostavi vsebovalo številko za sledenje za vsak posamezni paket.