Nakupovanje, naročanje in plačilo
Kako oddam naročilo?
Ko najdete, kar iščete, lahko naročite...
1) Z gumbom »DODAJ V KOŠARICO« dajte izdelek v nakupovalno košarico. V zgornjem desnem kotu zaslona boste videli rdečo vrstico z napisom »KOŠARICA«. Za dokončanje nakupa kliknite »POJDI V KOŠARICO«.
2) Zdaj imate dve možnosti: »NADALJUJ Z NAKUPOM« ali »NASLEDNJI KORAK«. Tu lahko tudi vnesete kodo za popust ali uporabite darilno kartico, izberete način dostave ali dodate komentarje k naročilu. Če ste pripravljeni na nadaljevanje, kliknite »NASLEDNJI KORAK«.
3) Tu lahko vnesete svoje osebne podatke ali se prijavite, če ste že registrirani kot stranka. Prav tako se lahko naročite na naše novice ali dodate drug naslov za dostavo. Če želite nadaljevati, morate sprejeti naše splošne pogoje poslovanja. (Preberete jih lahko tako, da kliknete rdečo povezavo.) Kliknite »NASLEDNJI KORAK«.
4) Sedaj imate možnost, da spremenite svoj naslov za izdajo računa/dostavo ali način dostave. Izberite želeni način plačila in kliknite na »NASLEDNJI KORAK«.
5) Če plačujete s kreditno ali debetno kartico ali s storitvijo PayPal, vnesite zahtevane podatke in sledite navodilom. Ko je nakup končan, se vam prikaže potrditev naročila. (Če plačujete z računom ali bančnim nakazilom, boste nadaljevali neposredno do potrditve.)
Kaj če nisem našel, kar sem iskal?
Izdelke lahko iščete na več različnih načinov:
1) Na vrhu strani je polje za iskanje. V
njem lahko poiščete določeno svetilko (»PH 5«), slog ali vrsto (»zunanje svetilke«), oblikovalca ali proizvajalca (»Artemide«) ali celo barvo.
2) V glavnem meniju boste našli povezave za brskanje po naši celotni ponudbi ter po novostih, izdelkih v prodaji, blagovnih znamkah, oblikovalcih, pa tudi po številnih navdihujočih predlogih in člankih.
3) Na levi strani boste pogosto videli razdelek za iskanje, kjer lahko filtrirate iskanje po vrsti, barvi, materialu in še veliko več.
Kaj če sem še vedno zmeden?
Kontaktirajte nas na +386 801 640 ali
info@lampemesteren.si - član naše ekipe za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagal! (Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleščini).