Zlati kompas je bil izbran zato, ker predstavlja naravno popolnost narave. Sama nagrada in logotip nagrade temeljita na kompasu, ki ga je leta 1893 zasnoval Adalbert Groeninger, da bi v naravi našel zlato razmerje - kjer je najmanjši delček na črti povezan z največjim delčkom, tako kot je največji delček povezan s celotno črto, kot se spomnimo iz pouka geometrije.
Italijani že od nekdaj oblikujejo silhuete, ki navdušujejo in pretresajo preostali svet - od Panteona v rimskih časih do velikih renesančnih slikarjev, od beneških steklarjev do Bruna Sacca, ki je spremenil avtomobilsko industrijo, ko je leta 1974 sedel na koncu visoke mize v Mercedesovem oblikovalskem oddelku. Za združenje trgovin La Rinascente in arhitekte je bilo torej brez dvoma jasno, da bo italijanska oblikovalska poteza obdržala vijak v vodi - in da se bo italijanska oblikovalska poteza še naprej navdihovala s svojim domiselnim pristopom.
Podjetje La Rinascente je gostilo nagrade deset let, vse do leta 1964, ko je razstavo prevzelo združenje industrijskih oblikovalcev Associazione per il Disegno Industriale (ADI). Za ADI sta med drugim stala brata Castiglioni, ki ju pri Lampmasterenu poznamo predvsem po velikem sodelovanju
Achilla Castiglionija z
Flosom. Od ustanovitve je bila nagrada Compasso d'Oro podeljena približno 300 dizajnom - in zato to ni nagrada, ki bi visela na drevesih.
Image: ADI Design Museum v Milanu z zlatim kompasom na oknu desno. Slika: Delo 99, Creative Commons 4.0. Licenca